У межах упровадження Нової української школи в ліцеї організовано таке освітнє середовище, що сприяє вільному розвитку творчої особистості дитини. Діяльність спрямована на формування в учнів уміння навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити мету та досягати її, працювати в команді, спілкуватись у культурному середовищі. Освітній простір, створений у закладі, виокремлений у соціальному просторі як сукупність учинків його суб’єктів – учнів, вчителів, батьків, а також їхньої освітньої діяльності. Освітня діяльність включає практичні дії, розроблення освітніх проєктів тощо. Створення таких умов забезпечує процес і результат розвитку особистості учня.
Застосовуючи педагогіку партнерства, учителі початкової ланки неухильно дотримуються основних правил проєкту, а саме: дитина може бути успішною і має бути успішною в школі; дитині має бути цікаво на уроках; дитині має бути комфортно в класі. Належну увагу приділяють педагоги науково-методичному, інформаційному забезпеченню освітнього процесу, новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту навчання та виховання. Особливого значення надають посиленню ролі самостійної практичної та розумової пізнавальної діяльності, розвитку навичок самоконтролю в процесі цілеспрямованого пошуку знань; застосовують ігрові ситуації, головоломки, логічні задачі, завдання на кмітливість, здогадку тощо.
З метою підвищення рівня ефективності сучасного уроку вчителі широко впроваджують у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх колег, використовують інтерактивні технології навчання для формування компетентностей інтегрованого результату навчальної діяльності. Різні форми роботи – проєктна, командна, у групах та індивідуальна діяльність – сприяють удосконаленню освітнього процесу, завдяки мобільним робочим місцям, які легко трансформувати для роботи з дітьми.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.